Categorieën

Bestelling ophalen

Bij het bestellen van een artikel kun je aangeven of je het artikel wilt afhalen in de winkel. Wij zetten het artikel dan direct voor je apart.

Het artikel dient binnen 7 werkdagen door je opgehaald te worden.

Verzendkosten

Voor verzendkosten houdt Valeur Home Decoration volgende tarieven aan;
  • Bij afhalen vervallen verzendkosten.
  • Bestellingen binnen Nederland onder € 45,00 wordt er € 4.95 in rekening gebracht
    Vanaf € 45,00 Gratis. (indien gewenst kunnen wij uw bestelling ook naar een dichstbij zijnde DHL pakketshop sturen u kunt dit aangeven in het open veld tijdens het bestel proces)
  • Bestellingen naar Belgie, Luxemburg en Duitsland brengen wij € 6.95 per bestelling in rekening
    Vanaf € 75,00 Gratis.
  • Bestellingen naar Engeland, Frankrijk en Oostenrijk brengen wij € 12,95 in rekening. Vanaf € 125,00 Gratis.
  • Bestellingen naar Denemarken, Finland en Italie brengen wij € 25,00 in rekening
    Vanaf € 200,00 Gratis.
  • Andere landen op aanvraag.
  • Bestelling mogen niet zwaarder zijn dan 31,5kg.
Voor meubelen gelden bezorgkosten welke in overleg worden afgesproken. Neem hiervoor telefonisch contact op of stuur een E-mail

Betaalmethode

Valeur Home Decoration kent verschillende mogelijkheden voor het afrekenen van de bestelling. 

* Vooraf overmaken Je kunt het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL72 INGB 0004850470 tnv Valeur Home Decoration te Wezep. Deze betaalmethode heeft een paar dagen nodig voordat de betaling bij ons binnen is.

* Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank.

* Via Pay-Pal Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afronden met uw paypal account.

* Via Bankcontact - Mister Cash  Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank.

* Via  Sofort Banking - DIRECTebanking Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank.

* Via Afterpay (alleen voor Nederland) Met AfterPay kunt u veilig en gemakkelijk met de bekende acceptgiro betalen na ontvangst van het door u bestelde product. AfterPay maakt gebruik van de papieren acceptgiro, een eenmalige automatische incasso of een digitale acceptgiro die u per mail ontvangt. AfterPay voert voor Valeurhome.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een factuur van AfterPay ontvangt om het gekochte product te betalen. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeelAfterpay.Voor Afterpay geld een minumun order bedrag van € 25,00 tot maximaal € 250,00.

* Via CreditCard Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw creditcard.

*Met Belfius Direct net kunt u als Belgische consument vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet-betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Betalen met Belfius Direct net is heel eenvoudig en verloopt snel. Uw aankopen zijn binnen een paar seconden betaald. U kiest bij het selecteren van een betalingsmethode voor betalen via Belfius Direct net.

* Betalen Bij afhalen: Bestelde artikelen ophalen in onze winkel en ter plekke betalen a contant of middels pin.

Levering

Valeur Home Decoration streeft ernaar om na betaling de bestelling de zelfde werkdag te verzenden*.
(met uitzondering van zondag en feestdagen)
Mocht er een langere levertijd worden verwacht of is het artikel onverhoopt niet leverbaar dan zal er zsm contact met je worden opgenomen.

Valeur Home Decoration heeft het recht om de overeenkomst te laten vervallen als er binnen 7 dagen geen betaling heeft plaatsgevonden.

* mits op voorraad, voor vertraging bij dhl kan valeur home decoration niet aansprakelijk worden gesteld. 

Retour

Mocht een artikel niet aan de verwachting voldoen, dan kunt u deze binnen 14 Kalenderdagen na leverdatum aan ons retourneren.
De artikelen moeten in de originele verpakking of in een ander gelijkwaardig, stevige verpakking worden geretourneerd met vermelding van het ordernummer.
Maak bij retour gebruik van het retour formulier (deze kunt u downloaden hieronder).
Meld een retour altijd vooraf aan via: info@valeurhome.nl

Kosten en risico van retour zendingen zijn voor rekening van de koper.

Retour adres:
Valeur home decoration
Stationsweg 31
8091AA Wezep

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het aankoopbedrag aan u terug gestort

Let op: Op alle sale- en sterk afgeprijsde artikelen geld geen recht van retour!!!!

Veel Gestelde Vragen

Bestellen bij valeurhome.nl gemakkelijk en snel. 

Wat zijn de kosten voor het bezorgen van mijn bestelling?
Valeur home decoration verstuurt al uw bestellingen vanaf € 45,- gratis binnen Nederland. Voor bestellingen binnen Nederland tot € 45,- en bestellingen rekenen wij € 4,95 verzendkosten.
Indien u een artikel wilt terugsturen dan dient u zelf de verzendkosten te betalen (zie onze voorwaarden).

Kan het zijn dat een artikel dat ik bestel via internet toch niet op voorraad is?
Ja het kan voorkomen. Wij doen er echter alles aan om dit zoveel mogelijk te voorkomen, het kan voorkomen dat onze voorraad een fout bevat. Mocht dit voorkomen, dan krijgt u daarvan tijdig bericht en wordt in overleg uw bestelling zsm geleverd of de betaling teruggestort.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk u online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw vertrouwde internetbankierprogramma bij een online aankoop. Maakt u gebruik van internetbankieren bij o.a. ABN Amro, ASN Bank, Friesland bank, ING, Rabobank, SNS, Triodos of Van Lanschot Bankiers dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar www.ideal.nl
 

Buitenlandse klanten

Betaal mogelijkheden zijn Mistercash, Sofortbanking, Belfius, credit card, vooraf of paypall. 

Wat moet ik doen als het betalen niet lukt?
Zolang het bedrag van uw bestelling niet afgeschreven is van uw rekening en u nog geen bevestiging van uw order heeft gehad, kunt u erop rekenen dat de bestelling in zijn geheel niet is volbracht. Dit kunt u alsnog afmaken door de bestelling opnieuw te plaatsen, of opnieuw af te rekenen via de aangegeven betalingsmogelijkheden. Mocht u alsnog twijfelen, kunt u contact opnemen met ons. via info@valeurhome.nl of via 038-3761934 (tijdens openingsuren).

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Nadat uw bestelling bevestigd is worden uw artikelen binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van betaling bij u bezorgd. Dit is een geschatte levertijd zonder externe vertragingen.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden uw bestelling via DHL.

Wat zijn de kosten voor het bezorgen van mijn bestelling?
Valeurhome.nl verstuurt al uw bestellingen vanaf € 45,- gratis binnen Nederland. Voor bestellingen binnen Nederland tot € 45,-  berekenen wij € 4,95 verzendkosten. Indien u een artikel wilt terugsturen dan dient u zelf de verzendkosten te betalen (zie onze voorwaarden).

Wat zijn de kosten en de procedures bij een retour?
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan dient u het binnen 7 dagen na leverdatum te retourneren. De artikelen moeten in de originele verpakking of een andere gelijkwaardige, stevige verpakking worden geretourneerd met de bijgevoegde adressticker en voldoende gefrankeerd. Kosten en risico van deze retourzending zijn voor rekening van de koper. Het bijgevoegde retourformulier dient u ingevuld bij de retourzending toe te voegen en duidelijk aan te geven welk artikel u waarom wilt retourneren. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het bedrag op uw rekening terug gestort of zullen wij u indien gewenst een nieuwe artikel toesturen in geval van ruiling.

De artikelen worden niet teruggenomen indien het artikel:

a. Uzelf hebt getracht een gebrek te herstellen 
b. De gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.

De terugbetaling kan 2 tot 4 werkdagen duren. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben.

Wat moet ik doen bij klachten?
Voor klachten en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met de klantenservice van onze webshop. Dit kan via e-mail: info@valeurhome.nl of telefonisch: 038 3761934 (tijdens openingsuren). Vermeld hierbij ook uw ordernummer.

Mocht uw artikel niet correct zijn geleverd of is uw pakket aan de buitenzijde reeds beschadigd dient u dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons te melden. Graag bij deze melding ordernummer vermelden. Voor meldingen na 48 uur van ontvangst kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld.

Nieuwsbrief aanmelding